Denna dag.

Helllllloj! :D
Äntligen har jag fixat min ajFåne! :D
Älskar den verkligen! <3
Om nån ska få/köpa en ny mobil föreslår jag den här lätt! 8'D
Men idah har jag vart och köpt skal till ajfånen, det blev ett turkost skal från Shiny. ;)
Sen har jag vart hemma hos min granne Amanda tills jag skulle hem och äta. :)
Så nu sitter jag och bloggar för eran skull och leker med fånen! :D
Men imorgon ska jag på bio med Gårdevall.
Vi ska kolla på New year's eve.
Värkar jätte bra tucket jag! :D <3
Och sen ska jag på musikal med la familija. ;) <3
Vi ska kolla på nån som heter Hair. Vi fick det i julklapp tror jag. Cx
Men nu ska jag kolla lite på fejjan och sen vet jag faktiskt inte. :P
Om jag inte kan somna ikväll så ska jag nog kunna klämma in nått litet inlägg. ;)
Men om inte, Godnatt och ha en fortsatt trevlig kväll! ;) <3
//Tjejen med med det stora L'ett! :D



Och en låt. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bWEiUiwgw9g
Låt: Storm
Band: Hoffmaestro
Dom är så jävla bra, och om ni inte har sett den redan så är det en film med bara doms låtar som heter Stockholm Boogie, rekomenderar den. ;)
Men på konserter med dom och när dom spelar den här låten så börjar alla springa i refrängen! :D
Kan visa det med en annan video. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JeI-UHmQlIc
Så jävla bra! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0