Everyday i'm shuffeling.

Hallöj! :D

Väntar på att Amanda ska ringa mig så att vi kan åka in till farsta och handla. ;)
Men nu sitter jag och kollar på skidskytte.
 Bästa svensk (Björn Ferry) ligger 6'a just nu och åkte ut som 8'a. :)
Vet inte direkt vad jag ska skriva men idag har jag haft 7 läsare. xd
Men ni måste hjälpa till att få mer folk som läser!!! D:
Medans ni gör det så ska jag faktiskt ta å ringa Amanda. :)
Herråh!
//Linn! <3

Maja fotar Linn och mig
Fotograf: Maja :) <3
Fotade: Linn min kompis och jag ;) <3

Och sen så en lååååt! :D
http://youtu.be/EsKHlSmv2q8
Låt: Svalkar vinden
Artist: Svenska Björnstammen
Vet inte hur man lägger in video men får väl fråga mina kompisar. ;)

P.S: Ni vet skidskyttet jag skrev om, bästa svensk Bergman kom 4'a. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0