Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt.

Olaola mackarola! :D
Så jävla dumm man är! Dx
Fick för mig att vända upp och ner på min borttagnings medel för nagelack, och då var inte korken helt stängd så jag fick i munnen! yaaaaaay -.-
Och vad det smakade och brände! D:
Så det känns som om jag har nått litet sår i munnen nu, men jag skyndade mig in på toaletten och tog bort det mesta. D:
Kommer inte göra nått speciellt nu ikväll, ska nog gå ner och mysa med la familija. ;) <3
Men idag har jag vart i skolan (som vanligt)
Sen gick Samira hem till mig och gick in på en skiiiiiiit rolig hemsida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD <3
Och om ni inte visste, detta är ett tids intställt inlägg, just nu är jag ute på promenad med Sladderiss! :D

Ha en fortsatt trevlig kväll!
//Linn! <3

cvbnm

Ful jag vet! xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0