Hemma igen.

Tjenixen sixten!
Har kommit hem från Gallerian nu och sitter på mitt rum.
Var i Gallerian med Samira och Linn. Samira köpte julklappar och en kajal, medans jag och Linn köpte bara en varsin glass på Donken. :P
Samira passade på att köpa min julklapp så jag fick stå utanför affären jätte länge bara för att hon skulle bestämma... D:
Älskar att vara i stan när det är vinter. Allt folk, ljusen, affärena alldeles mysigt bara, men det bror på vilka man går med... :S


Från förra året, saknar. :'(
Men när ska snön komma?! D: 
Det ska MÅSTE vara snö på julafton! D:
Men nu kallar mamma på mig så hej svejs! ;) <3
//Linn. :D



P.S: Är jag den enda men har inte den här dagen vart väldigt bra? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0