Morgon morgon.

Godmorgon alla läsare = ingen. -.-
Men i alla fall jag har sovit hos min kusin i natt och ska göra det resten utav helgen för mamma och pappa vaaaar ju bara tvugna att dissa oss och åka till England utan oss! -.-
Men det är deras bröllops dag idag, lätt att komma ihåg för att det är även nobeldagen idag.
Men idag ska jag handla julklappar med mig granne! :D Älskar julen den är såååå härlig, dessutom får an ju massa saker. >:)
Jag har redan handlatt åt mina föräldrar och Sladden, så det är bara Amanda (min granne), Samira (en utav mina bästa kompisar) och min syster Ellen kvar. ;)


jag vill ha så mycket läsare som möjligt annars blir det tråkigt och då lägger jag av.
Så nämn denna blogg till era kompisar, lägg ut den på facebook, vad som helst för att få högre statestik.

Men nu får det räcka skriver kanske ikväll. Tjingeling
//Linn :) <3
På boda camp


Kommentarer
Postat av: samira u know

är jag en bästis hahha vad har du kööpt :D

2011-12-11 @ 10:35:20
Postat av: sexy samira

bra blogg vanilla

2011-12-11 @ 10:41:44
Postat av: Linn

Tack Samira!! :D <3

Och tro inte att jag ska säga vad jag har köpt till dig... >:)

2011-12-11 @ 13:18:23
URL: http://olikaolykor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0