Nu vill jag önska från oss alla till er alla en riktigt god jul. <3

Skulle jag ha skrivit om det var julafton men nu är det ju inte det.. D: </3
Men är jätte nöjd med mina present här kommer några hängt med! ;D <3

  1. Nån tomte jag fick utav Farmor och Farfar. <3
  2. Björn Borg trosor. hahahaha xD <3
  3. Necesär (stavning) men massa gölliga små schampon och allt! :D
  4. Badsalt och krämer och sånt. ;)
  5. Vantar. :D
  6. Cash... >:)

  1. Silken lakan.
  2. Benvärmare.
  3. raggarsocker.
  4. Knäskydd eller vad man ska säga, dom hjälper så jag inte får ont i knäna när jag tränar. ;)
  5. En iPhone!!!! :D <3
  6. Smink. :)
  7. Itunes till iPhonen!!!!!!!! :D

Ett armband från Snö of Sweden. ;)

Örhängen från Snö of Sweden också. :)
Halsbandklocka från glitter. :)

Tröja ifrån Gina. :)

En till tröja ifrån Gina. :P

Och en Bajentröja!! :D Med en...

Aoutograf!!! :D <3<3<3<3

Och sen har jag fått mer saker! :D <3

Nej nu ska jag kolla på tv och chatta med Mosis!
Natti natt!
//Linnieeeeee! :D


Haha. :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0