Hellöööööö my friends, I have ben waiting 4 you. >:)
Förlååååååååt att jag har inte skrivir nått. :'( <3
Men har bara inte hunnit, har vart ute i snön hela dagarna! ;D <3
LOVE LOVE LOVE THE SNOW! 8'D
Men shiet vad tiden har gått fort! Bara FYRA fyra låååååångsamma dagar kvar tills julafton! :D
Har köpt julklappar till alla som tur. ;)
  • Har köpt cfgvbhjn till Moa. :)
  • Fgthjm till Samira. :)
  • Bbhjmkjhbgh till Gårdis! ;D
  • drtyhgnjk till pappa
  • xdrtyghbnjk till mamma
  • Nu blir det ett tråkigt inlägg jag vet men jag fortsätter i alla fall. :P
  • dertghjuytrfdghyu till Ellen
  • Ffghnkjf8ijgg till Amanda
Tror det är alla... :S :P

Men nu ska jag kolla på tv.
Natti natt!
//Linn! <3

Dagens låt, älskar den här låten!!!!!!!! 8')
Låt: Hollow talk.
Grupp/Atrist: Choir of young believers.
Första gången jag hörde denna låt föll jag för den direkt.
"Kärlek vid första ljudet" ;) <3
Men jag hörde den från serien "Bron" JÄTTEBRA serie! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0