Ta det lugnt, Mange bjuder.

Hahahaha, diggar min rubrik! xD
Men hej hej! :P
Drogar Mange bjuder, Mycket bättre än dom förra "Jul hos mange." -.-
Men idag har jag ju vart i skolan som vanligt och bakat. :)
Inte så kul information jag vet, men vet inte vad jag ska skriva, eller jo! :D
Min moster jobbar för en blomm sak eller vad man ska säga men i alla fall, och min klass sålde näst mest blommor i hela Sverige! :D Jag sålde mest som ensamm. ;)
Men då fick vi en en heeeeel låda full med godis! (som blev kvar från i år) :D <3
dfgk,
Hihihhihihihi! ^^ <3

Men nu ska jag gå ut med Sladden <3
xdfghnm,

Och sen mot duschen, ALLA DUSCHAR PÅ NU!

//Linnieeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
cgbn
Hahahaha, fett liten jag var. :P 

Och sen en låt. ;) Kan ni gissa villken? :D 
http://www.youtube.com/watch?v=d-j_Foia8oQ
Hahahahaha, älskar han min när han smakar vinet.
32-35. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0