Tack så hemskt mycket Maja!!! :D <3

Hej hej. :) <3
Nu har jag äntligen en header! :D
Jag höll på i flera timmar för att kunna fixa den men gav upp hoppet.
Men då, då ko Maja to the rescued! :D <3


Tack såååå hemskt mycket för allt! :) <3

Idag så ska jag ha fotbollsträning och sen så ska laget gå ut och äta på en grekisk resturang. :)
Jag hatar att ha inomhus träningar det värsta jag vet, om man står vi ena väggen springer 5 meter och sen så var man heelt plötsligt borta vid andra väggen. -.-
Fifan! D:
Men som jag skrev förut så var jag och handlade igår och det här är det jag har handlat. :)
xcvbnm

1. Present. >:)
2. Ring.
3. Present.
4. Present
5. Örhängen
Och sen sist men inte minst min vackra blomma! xd Fast den köpte jag inte idag. :P
Och sen köpte jag en tröja. :)
dfgh

Hejdå! ;) <3
//Linn :)

Och sen så en låt! :D
http://youtu.be/vv8ZQ6MuIks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0