The Moment I Met You.

Hellöj! :)
Har kommit hem från träningen nu och middagen nu.
På träningen så skulle vi först göra lite övningar som tillexempel 
Först skulle vi nicka sen ta i mot den på bröstkorgen och sen ner och foten och skicka tillbaka den på volly, och sånna där övningar. ;)
Sen hade vi en sorts tävling att man springer runt i en kvadrat och ska skjuta ut dom andras bollar men ha kvar sin egen. Och till sist match. :D <3
Sen fick vi byta om och duscha och sen åkte vi bort till resturangen! :D
Vi höll på bli utslängda innan vi kom in för att vi jagade varandra, skrek och hotade varandra utan för resturangen! xd
Sen kom vi in och fick beställa dricka och göra en liten tävling, man skulle skriva ner dom två tränarna som var inte där och fem spelare som var inte där.
Sen skulle vi äta! :D Det var skiiiiiiit gott! :D
Först kom dom in med kycklingen (jag beställde  fläskfilen)
och den såg så jääävla god ut... D:
Ångrade mig direkt när jag såg den, men sen kom fläskisen ut och den såg väldigt god ut också. ;)
Sen åt vi, snackade och hade det roligt. :)
(fett glad kom vid det roligaste bordet!)
Efter det så skulle vi dela ut lite priser, jag fick en julgranskula utav choklad för att jag har stått i mål.
Sen blev det efterätt vi fick glass, men sen tog den slut så mitt bord skulle få mandeltårta, men gissa vad, det var daimtårta... >:)
Sen fick vi reda på vilka som hade vunnit den dära tävlingen i början, men alla hade rätt så dom lottade ut vilka som vann, våran tränare tog upp en lapp och det tog jätte långt tid för honom att se vilka det var, då visste vi direkt att det var vi som vann för hon som jag var med skrev jätte slarvigt. xd
Då fick vi en stor tomte utav choklad och en liten plus nån skit äcklig gelé sak... D:
Så jag tog den stora och gömde den vid mina fötter. Så resten utav middagen så letade hon efter den. :P
Men sen blev hon typ sur och sa att vi skulle dela så vi gjorde det. :/
Sen åkte vi hem. :)
Känner att det här blir ett långt inlägg och att ni vill inte läsa så, godnatt! <3
//Linniiiii! :D <3

xcvbn

Jag i sommras när jag skulle måla min garderob. :P <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan Linn! :D <3 Jag gillar din Blogg! :)

2011-12-12 @ 15:15:15
Postat av: Linn

Hahahaha, tack, och gjag gillar din. ;) <3

2011-12-12 @ 19:15:22
URL: http://olikaolykor.blogg.se/
Postat av: Claudia

Haha, aa Linn vi hamnade absolut vid det roligaste bordet!! :D:D (du och Isabella när ni bråkade om choklad tomten) :P

2011-12-12 @ 20:04:38
URL: http://freakygirls.blogg.se/
Postat av: Linn

Det var inte kul. -.- Men där i mot var det kul när vi pratade om andra saker. ;) <3

2011-12-12 @ 21:45:00
URL: http://olikaolykor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0