Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig.

Good morging mrs. mornign. ;)
VGhj8iocl,dvoijadmvlkasn vajdzn jaosk
Hej hej! :D
Idag ska jag spela fotbolls match! :D
Känns lite knäppt att köra match den 17/12. :P
För det borde vara snööööööööö nuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! >:/
Och sen efter matchen så ska jag först hem och ducha och sen bort till mina kusiner och dricka glögg. :) <3
Inte ett så roligt inlägg idag men men. :P

Men jag har ett liiiiiitet problem...
Kommenter nr1 eller nr2
Om nr1 får mer kommentarer väljer jag den men om nr2 får mest väljer jag den. :P
Såååå kommentera kommentera koooooooooooommentera!!!!!!!!!
//Linn. :)

cdfrtghbn

Kommentarer
Postat av: Linn

Ingen kommenterar. -.-

2011-12-17 @ 12:28:12
URL: http://olikaolykor.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahah! Jag kommenterar:

Din blogg är as kul! :D <3 Följer den samt typ 14 bloggar -.-' Men! Jag fatta inte vad man skulle göra... :s Aja, älskar din blogg! :D <3 :) <3

2011-12-17 @ 12:46:37
Postat av: Linn

Hahahaha, tack så mycket! :D <3

2011-12-17 @ 22:17:48
URL: http://olikaolykor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0