-

Godmorgon...
Börjar kvart över nio idag men min syster måste ju bara görs som varje morgon släppa in Sladden i mitt rum klockan sju. Men det räckte ju inte... Sen när jag höll på somna om så kommer hon in igen och tjatar på att jag måste köra offline på spotify.

Ellen om du ser det här, SLUTA ATT KOMMA IN I MITT RUM VARJE MORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men Gud vilket dåligt väder vi har.
Kan det inte va solig som det var i helgen, nu regnar det ju bara....
Naej det är inte rätt! Men det får ju gärna regna i Sverige när jag är borta.

Och alla tjejer och killar inte för jag tror att killarna vill veta det här...
Men jag kommer hem på fredag och inte söndag. :) <3

Men nu ska jag gå ner och ta lite "frulle"
;D Ha en bra dag så hörs bi senare.

Fin på bilden....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0