Dag 4 - En hemlighet om dig själv

Oj oj oj, plötsligt blev det hög statestik....
Men en hemlighet som kommer inte bli en hemlighet efter det är att jag...
Oj oj oj, nu får ni veta en utav mina värsta...
Förra sommaren (2011) så skulle vi åka ner till Göteborg och hälsa på våra vänner som har en stuga där.
Men då så skulle jag cykla bort till Ica först och köpa lite godis till bil resan.
Då skulle jag köpa en Lakritsal tror jag att det heter.
Men då tog jag en sån och stoppade ner det i fickan så länge för att jag skulle kunna köpa lösgodis.
Och jag som har ett sånt dåligt minne glömde bort att jag hade stoppat ner den i fickan.
Eller jag hade det i bakhuvudet men när jag kände i fickorna om jag hade gjort det så kände jag inte den och tog en ny.
Sen när jag jag hade betalat och cyklat hem och börjat åka i bilen så skulle jag ta upp mobilen ur fickan och där.
Där låg min godis som jag trodde inte låg där.
Men Gud gjorde sin hämn på mig så det är lugnt.
Vi tog en pause från bil resandet  och då skulle jag gå in i skogen en snabbis och göra det man gör i skogen när man har åkt bil i 4'a timmar.
Men när jag var där inne i skogen så tappade jag båda Lakritsalerna och min mobil.
Men jag märkte inte att jag hade tappat min telefon förns vi var vid färjan.
Men det spelade endå ingen roll för den var endå helt sönder.
Man kunde inte trycka på mitten knappen så man kunde inte ringa nån eller svara på sms.
En hel sommar utan mobil, försök det du!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0