En bombande huvudvärk gör inte dagen bättre.

Halloooj!
Har precis kommit hem ifrån Sladden hämtningen och ska sätta mig ner och plugga till SO provet.
Dagen har vart se så där. Skrattade mycket, mycket prat och så. Men också "pinsam tystnad" och en bombande huvudvärk. Seriöst jag känner hur hjärtat slår uppe i huvudet....
Men en rolig promenad med den bästa varelsen på jorden gjorde allt bättre. :) <3
Hade musik i öronen och lekte med Sladden och låten passade perfekt in i situationen så det var en väldigt speciell promenad med Sladden. Han älskar att bli jagad det är det bästa han vet.
Man kan säga "nu kommer jag och dig Sladden!" och då springer han så himla fort för att hämta något i munnen (han måste alltid ha nånting i munnen annars tycker han att det är tråkigt att bli jagad.)
Och springer längre fram och kollar bak på mig och bara väntar tills jag kommer ifatt honom och sen springer han iväg.
Du är verkligen en speciell hund Sladden. :) <3
Men en annan sak som är bra, jag ska åka och kolla på kameror ikväll! Jag har hittat en som värkar bra så jag ska åka och kolla lite runt.
Men nu blir det plugg.
Vi hörs senare.
Kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0