Godkväll!

.
Ska dra mig till sängs nu
Var så klantig att låta mobilen ladda ut så nu måsye jag jag vänta tills imorgon bitti så jag kan ringa pappa
(han är i kina) och då kan han säga vart koden är till mitt sim-kort så jag kan börja ringa/sms'a igen.
Träningen var mysig, höhö!
Vi åkte skidor i mörkret på en äng. Jag den klumpigaste utav dom alla rammla tre gånger... -.-
Det var vår tur att ta hand om fiket i klubbstugan så det tog ett tag innan vi kunde åka där ifrån.
Men sen när vi skulle hämta våra väskor i omklädningsrummet så hade dom redan moppat golvet och ingen utav Moa och mig orkade ha våta strumpor så vi fick kluta ut en väg till väskorna.


Först hoppasde vi till den gröna bänken ocg sedan till bruna.
När vi stod på den bruna då puttade vi bort den röda bänken så vi kunde på på den till din gula bänken och hämta våra väskor.
Hihi, bra att att va? ;)
Men nu ska jag ta och krypa ner till sängs.
Good night! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0