Godmorgon morgon.

Godmorgan allihopa!
Idag blir det skola och jag måste kanske åka till Farsta eller något liknande för att handla en försenad present och en annan.
Men vi får se kanske inte hinner och det kommer bli väldigt väldigt tråkigt att åka ensam.
Jag börjat halv nio så jag måste gå om en halvtimme kanske...
Så jag ska passa på att läsa min engelska bok.
Blev riktigt besviken igår på Big Brother för dom sa att man skulle kunna följa dom på nätet sen men för att kunna se dom live så skulle man vara tvungen att betala 199 kronor!
Men det var väl ett tecken på att jag skulle somna för klockan var halv tio tolv då.
Men ni får ha en toppen dag så ses vi ikväll.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0