Hej. :)

Godmorgon godmorgon. ;)
Har precis vaknat och ska snart gå ner och äta frulle. (frukost) höhö! :p
Idag så ska jag kanske kanske åk skidor i Flottsbro men då blir det ingen träning, eller så ska jag på träning och köpa kanske en kamera om jag hittar någon bra. Men jag kanske hinner göra det även om jag ska åka skidor.
Har värsta bulan i bakhuvudet ifrån igår när jag och Amanda låg och brottades under melodifestivalen och sen skulle hon göra något kom inte ihåg vad men då, BAM så slog hon sin arm rakt i bakhuvudet på mig. Och det var så jag fick min bula och huvudvärk. :p
Men men nu ska jag gå ner och försöka få Amanda att dölja med till Flottsbro och sen äta "frulle" ;D
Ha en mysig dag! <3
//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0