Misslyckat bak...

Hej hej!
Jag som skulle vara så snäll. Komma hem, cykla till Ica och köpa ingredienser till semlor. Men då blev ju allt tjolahej kracka dunk!
Skulle göra en halv satts så jag gjorde det men råkade hälla i så mycket socker som det är i en hel satts... Och sen nät det var dags att häll på grädden så bar den för varm så grädden smälte.
Och jag som kan komma på ganska dumma idéer fick för mig att ta vatten och spola bort grädden men då kom det över hela semlan så jag var tvungen att hämta hårtorken och torka den...
Sen när jag tog på resten utav som andra var det fortfarande för varmt men jag struntade i det och bara stoppade dom i kylskåpet.
Efter middagen så åkte pappa och jag och kollade på kameror. Hittade en fantastik kamera som heter Nikon d5100 men var alldeles för dyr med objektivet men utan det så var det okej.
Men jag hittade också en annan men som kändes inte lika bra. Men vi hade tänkt att köpa den men i sista sekunden så frågade jag pappa om vi inte skulle kunna kolla på objektiven var funkade till den andra kameran så vi ska vänta lite och kolla. Den andra kameran heter Nikon d3100, tror det är en sån som du har Claudia. :)
Men sen kom vi hem. Jag gick ut med hunden och mötte mamma och sen gick vi en promenad tillsammans och sen blev det läxor.
Och det är därför jag inte har jag har hunnit blogga.
Men nu ska jag ta och försöka somna.
Puss och kram så ses vi imorgon. <3

Hahaha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0