Nära döden upplevelse...

Japp det är sant, nära döden upplevelse idag.
Skulle springa över gatan då en bil kom men jag kollade innan jag gick över gatan men en annan skit bil var i vägen så jag såg inte den bilen som kom.
Men som tur han Samira skrika LIIIIIIIIINN och så såg jag bilen.
Efter det bara garva jag skit mycket medans Samira hyperventilerade. :P
Men idag så behövde jag komma ifrån läxorna så jag och Samira åkte in till Globen.
När vi var ju Globen så kom två killar ifrån vår klass lag dit och började ropa Linn Göransson och haff... :S
Samira fick för sig också att hon var en kändis så hon gick runt hela tiden med sin luva på huvudet och sprang iväg när killarna kom i mot oss.
Hon fastna även i ett sånt där tåg där borta.
Efter det fick vi för oss att åka och kolla på bio men ingen bra bio gick förns klockan tre, så det var ingen idé.
Men då gick vi till först till Wayns coffe (stavning) men då hade vi inye råd med nåt så då gick vi till h&m.
Efter det skulle vi åka hem och då puddade jag Samira väldigt, väldigt löst med hon flög i väg som en vante.
Men jag köpte en tröja på Bik Bok och så köpte jag ett linne på H&M.
Men nu har jag väldigt bråttom till fotbollsträningen så hej svejs!image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0