Puss på er! <3

Hej hej! :D
En mys pysig dag alla hjärtans dag är! ;)
Men jag har haft en underbar dag först i skolan så var det skönt. Fick bara ont i huvudet efter lunchen... :s Men annars var skolan bra! ;) (dom pratade inte sp mycket om resan, ett annat plus! >:D)
Efter skolan så gick nästan alla tjejer hem till mig men för stog vi och prata
lite tjejsnack med Gårdis som vi hade bestämt att vi skulle mötas på vägen bara för att hon skulle säga grattis. :p Men hon skulle ändå lämna böcker till sin sjuka kompis och hämta sin syster.
Men där stog vi och prata i minst 45 minuter sen gick vi hem till mig.
Egentligen skulle vi ha ätit tårtan som var kvar från morgonen men det blev för många så jag kände att vi borde hoppa över det istället.
Sen åkte jag in till Slussen och mötte Ellen och mamma och åt på en super god resturang. Och efter det fick vi på bio och såg En gång i Phuket. Jättemysig film tyckte jag. Helt klart värd att se! Visste ni att Titanic ska komma ut på bio i 3D? :) Har inte sett den så den ska jag gå på! ;D Men vet inte om jag vill gå på 3D, det är så jobbigt... :/
Men presenterna juste!
Ja jag fick ett
iPhone skal (Hammarby)
Body butter strawberry
Parfym Ck one Shock
Present kort på heeeela Farsta 400kr... >:)
En kokbok för hammarbyare (hon som lagar maten till spelarna har gjort den + jag fick hennes autograf)
Och sen till det bästa.... EN KAMERA!!!! :D
Eller jag fick den inte nu, jag ska åka och välja snart. ;)
Vad borde jag ta Nikon eller Sony?
Familjen har en annan systemkamera men blixten är sönder och det är en Nikon så vi har massa objektiv till Nikon.
Men jajajaja nu tjattrar jag på som vanligt.
Men jag fick en till present utav Samira och ett jättefint rim utav Linn. ;) <3
Ha en bra kväll med massor utav hjärta ! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0