Så var man TRETTON!!!! :D

Just nu, den är minut 08:16 kom jag till världen för 13 år sedan.
Namnet blev Linn Frida Maria Wiedenborg
men jag har bytt efternamn.
Jag har haft en grym uppväxt med familj och vänner med massa olika händelser.
Vi har vart på många resor men mina favorit resor har nog vart resorna vi gjorde när vi bodde i Kina.
Kan visa vilka presenter jag senare idag men nu är jag redan i skolan = tidsnställtinlägg.
See you later aligater!
//Den tretton åriga tjejen! ;D ♥



På mitt dop. :)



Nån utav mina födelsedagar. :p


När vi var i Björnriket. :)


Björnriket. ;)


Vet inte när eller vart men vi var ute och cykla med familjen. ;)


Luciatåget på dagis. ;)

Som jag skrev, mycket har hänt i mitt liv på bara 13 år och det har precis bara börjat. ♥

Kommentarer
Postat av: samira

Vad sööööööööööööt :D <3

2012-02-14 @ 17:14:34
Postat av: Linn (A)

SHIIIIIIT LINNIIIII VAD SÖÖÖÖÖT DUE!!!!! :D <3<3<3<3<3<3<3<3 (KAN SÄGA DET IGEN) GRATTIS!!! <3<3<3<3<3

2012-02-14 @ 19:05:36
URL: http://darlinns.blogg.se/
Postat av: Linn

NUUTTTTEEEE! GUUD VAAD SÖÖÖÖT GRATTIS IGEEN! PUSSSSSS<3<3<3<3

2012-02-14 @ 20:00:52
URL: http://darlinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0