Svar på en kommentar.

Loli.. om Dagens Outfitt.

"Hur har du tagit bilderna? Om du har tagit dom själv så vad använde du för kamera elr din Iphone? :)"

Svar: Nästan alla mina bilder på bloggen är tagna med min iPhone.
Det finns vissa bilder som är tagen med en digital/systemkamera men båda våra kameror är sönder.
Systemkametans blixt kan inte åka ner och digitalkameran åker inyte linnsen upp helt så det blir en svart liten
sak på varje foto. :P
Men ja jag tar alla mina bilder själva. Det finns en app som heter Camera+ som har timer, men man brukar inte få så bra foton med just den appen, bara om man står stilla.  Men iPhone kan faktiskt ta ett par bra bilder, men som ni kanske ser så är det ju inte som bästa bilderna man kan få. Men jag önskar mig en systemkamera i födelesagspresent så jag hoppas på
att jag får en.
Hoppas också att du blev nöjd med kommentaren. ♥

//Linn

iPhone


Digitalkamera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0