Svar på en liten kommentar.

Anonym om Känns som om jag har halsfluss eller körtelfeber...

Men nej Liiiiinn :(

Svar: Det kändes som om jag hade det igår på kvällen och när jag vaknade i natt klockan 12.
Men när jag vaknade då hade jag istället hög feber, minst 39 grader trodde mamma.... :/
Men jag fick en alvedon och gick och la mig i min säng och somna om.
Men nu är jag bara lite snurrig och kan må lite illa, annars är har jag bara lite ont i halsen, nyser, snorig, ontt i huvudet och lock för öronen.
Så det kan ju bara vara en vanlig förkylning och det hoppas jag.
Men iidag så måste jag ta det lugnt så jag mår bättre imorgon.
För om jag mår som jag gör nu så får jag kanske inte följa med på skidresan med klassen...
Och jag förstår varför för det har hände en sak en gång med en som vi känner son.
Men men, nu ska jag gå och ta mg ett glas med vatten.
Tack för att du bryr dig. :p
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0