Svar på frågestund.

Jajamensan! Nu blir det svar på frågestunden. :)
Maja om FRÅGESTUND!!
Vad heter han som du är kär i? :D
Svar: MAJA DIN FISRUMPA!!!!! Måste jag skriva det..? :'(
Jag kan skriva till dig på chatten. Men jajajaja, jag gillar en kille.
Anonym om FRÅGESTUND!!
1 Hur många läsare har du?
2 Vilken är din favorit affär?
3 Hur får du till dom där bilderna med till exempel body butter tog du med en bild. Hur gör du så det blir så vitt bakom?

Svar: 
1. Jag har runt 20 läsare pär dag. Inte specielltså bra men ni får tipsa om bloggen för era vänner så blir det säkert mer läsare. ;)
2. Öhh, jaa du... :S Jag har inte direkt just en favorit affär men jag gilalr väl
Gina tricot
JC
H&M
Bik Bok
Zara.
3. Hehe, lite svårt att förklara men jag tar två papper och en glas skiva och en lampa.
Då gör du såhär att du tar först det ena pappret och stoppar ner på ett ord och stoppar glas skivan över den och sen tar du set andra papret och stopar den bakom allt så det blir bakgrunden.
Sen tar du en stark lampa och lyser i mot din lilla foto studio och sen är det bara att fota. ;)
marängen <3 <3 om Kommentera! (får bli på frågestunden nu)

Svar: Ehm jag har väl ingen super bästis just nu, dom flesta är väl bara bra vän med nu men om jag måste välja så blir det 
Moa och Samira. ;) ♥

Nora Hall om FRÅGESTUND!!:
Vad önskar du dig i födelsedagspressten?
Vad är din högsta önskan?
Favoritfärg?
Favoritaffär?
Favoritmat?
Orientering/fotboll?
Godis/chips?
Sommar/vinter?
Höst/vår?

Hahah, nu fick du några frågor :D <3

Svar: Jaa det kan man verkligen säga. ;) ♥
1. MASA SAKER!!


2. Min högsta önsan är verkligen en kamera, vill så gärna ha en för att kunna fota till bloggen och massa saker...
3. Min favorit färg är gröööööönt! :D Jättefin färg! ;)
4. Som jag skrev förut. ;)
"Jag har inte direkt just en favorit affär men jag gilalr väl
Gina tricot
JC
H&M
Bik Bok
Zara."
5. KÖÖÖÖTT! :D
6. Just nu är det fotbollen som jag gillar mest. :/ Men det är nog för att det är ju inte så mycket orientering men ibland är det orientering som gäller och ibland fotboll. ;)
7. Candy.
8.Sommar lätt!
9. Våren. Då kan man verkligen känna hur sommaren kommer snart... ♥

Bra jobbat alla kommenterare och hoppas att ni blev nöjda med svaren! ;) ♥
//Linnisch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0