Tack alla goda människor.

Jag vill bara säga tack till alla dom som har brytt sig på sistone att jag har vart sjuk. Jag har blivit mycket gladare bara av att någon har skrivit på chatten på facebook att jag ska krya och synd att jag inte fick åka med på skidresan. Jag har sett på 2 utav mina vänners bloggar att jag ska krya på mig och att Linn (kanske fler jag vet inte... :s) saknade mig i backen. Tack, Moa och Linn och tack till dig också Maja för lite sms skickningar idag. ;)
Och tulpankungen för tulpanerna, bio checken och godiset. :)
Känns bajs att jag inte fick följa med på resan och alla skriver om hur kul det va och att det var roligare än klassresan till Boda borg. Men vi kommer ju inte få åka skidor med klassen igen eftersom vi gjorde det nu, vi kan inte ha en klassresa med det för vissa vill absolut inte det och för att vi kommer att splittras till olika klassen tills sjuan.
Men tack tjejer, ni är grymma! <3
Sov gött!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0