Teve.

Hej hej!
Har precis badat klart. Orkade inte duschaså jag tog mig ett bad istället.
Men idahg har det inte vart en speciell dag. Första utomhusträningen för i år, whop whop!
Men jag käner själv hur dålig min kondis är från när jag har vart sjuk.
Och jag känner mig fortfarande lite sjuk så jag tog inte i så himla mycket....
Tänk det är bara TVÅ dagar kvar tills det är sportlov!
Själv så ska jag först ta flyget till Barcelona och sen åka bil i två timmar för att stanna och sova över natten.
Nästa dag åker vi enda fram till Pyreneerna! :)
Men vi ska pka runt ett till flygplattsen så jag missar SO´n!
Men vi hade ett förhör idag kände mig faktiskt ganska säker men jag han inte klart och egentligen så ska man göra klart på fredagen men jag får göra klart det nån annand dag.
Men nu ska jag ta och sätta mig framför teven med en varma koppen! :D
Sov så bra du bara kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0