Tjing tjong kines, hoppade och fes.

Morgon morgon.
Har ni sovit gött?
Ledsen att jag inte gjorde ett "godnatt" inlägg. Somnade i soffan så jag gick upp och la mig direkt efter det.
Ganska lugn dag idag. Bara fotbollsträning klockan fyra.
Och juste jag måste göra massa läxor... :s spanska, svenska, engelska. :/
Vet ni vad?! jag fyller år om 9 dagar!!! :D
Ahh!! Mina kompisar kommer tycka att jag är jätte jobbig nu för jag kommer att tjata, tjata och tjata.
Men seriöst, jag blir en TONÅRING en TRETONÅRING...!
Det var ju inte längesen man gick där på dagis och hade pannkakastårtor på sina födelsedag.
Måste planera en fest... Förra året hade jag en Hawaii fest och nu måste jag komma på ett till tema. Ge gärna tips på olika länder för käkat vill ha länder tema. ;)
Men en sak år ju lite tråkigt... Man kan ju inte bjuda alla sina vänner. :/
Men men, sånt är livet.
Hejdååååååååå! //Linnieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0