Dålig uppdatering.

Hej hej!
Dålig uppdatering jag vet.
Men idag har jag vart och spelat cup med mitt lag.
Gick inte så bra. :S
Första matchen förlorade vi med ett skit mål! Blääh! Men då mötte vi Djurgården och dom borde vi ha vunnit i mot men laget var inge bra.
Andra matchen förlorade vi med 3-0 Och det var bara för att jag stog i mål! Då mötte vi Södertälje tror jag... :S
Och sen sista matchen mötte vi Hammarby och spelade oavgjort. :)
Och Bajen hade vunnit alla andra matcher som vi hade förlorat mot, och då spelade vi oavgjort! :D
Sen åkte jag hem och höll på somna och sen in i duschen. ;)
Inget planerat ikväll, eller jo!
Jag och Gårdevall ska kanske göra en hemlig sak... >:)
Men det är det! Hejjdåå!
//Linn <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0