Lite mer om dagen.

Lite mer om dagen.
Först var jag i skolan, blablablabla.
Sen efter skolan gick jag, Maja, Samira, Felicia, Natalie, Joar, Viktor, Oskar och Ludvig hem till Oskar och körde tjuv och polis eller vad man ska säga.
Det går till såhär att alla förutom 3 springer iväg och gömmer sig i huset, och efter en stund så ska dom andra 3 försöka hitta dom andra.
När man har hittat nån så ska man skjuta dom med en Nerf pistol,(Alla 3 har fått en varsin) och om man blir träffad så ska man gå till soffan, och sen kan dom andra rädda dig genom att springa och klappa på handen.
När alla banditer är fångade så är leken över. ;) KUL VA?! :D
Men efter ett tag blev det tråkigt då satte alla sig i soffan, förutom jag, Joar och Viktor som tog en varsin pistol och började skjuta på varandra. :P
Men sen gick jag hem, skrev inlägger innan, åt middag, lekte med Mirre och Sladden
(Mirre är Sladdens mamma, och Sladden vet ni ju vem det är, men om ni inte vet så är det min hund),
och nu sitter jag här och chattar med Claudia.
Min kväll kommer se ut såhär att jag ska duscha, ta en kopp te och sen bara njuta resten utav kvällen. ;)
Har tänkt att jag kunde kanske ha en frågestund, skulle ni vilja ha det? Och om ni skulle vilja ha det skulle ni kommentera? >;)
Hahahaha, aja. ;) Sov sött om jag inte gör ett till inlägg. :)
//Linn <3



Och en låt. :D
Det blir en video med låten, gillar videon och låten mycket. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Q6o1nD5UDEQ
Låt: We bros.
Grupp: WU LYF
Videon: En Hammarby video, tröttnar alldrig på den videon. :) <3

Nu blev det ett väldigt långt inlägg så hejj dåå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0