Om du var vaken, skulle jag ge dig, allt det där jag aldrig ger dig.

Godmorgon godmorgon. Har ni sovit gött? Jag prata med Samira i telefonen tills kl 2 nånting... :s Sen tror jag att jag somna. :p Idag har jag inga planer, ska bara ha fotbollsträning kl 4. Annars inget annat. ;) vet ni nån skidaffär där dom säljer snygga jackor? :o Om ni vek någon affär så skick gärna en kommentar eller till min mejl med namnet på affären. :D Även fast jag köpte en jacka på hösten så vill jag inte direkt ha den längre... :/ Alla tjejer har ju röda jackor. Äsch får väll övertyga mamma och pappa att jag kan få en tidig födelsedagspresent. :D För vi ska åka till kubgsberget dagen innan ni födelsedag, då vill jag gärna ha jackan innan dess. ;) Ska be till Gud att jag får mån utav dom där jackorna (även fast det inte finns i min storlek, dom får väll hitta nånananstans) eller en systemkamera. :) Känner mig lite bortskämd nu men man får väll önska sig vad man vill på födelsedagen, man koller ju ändå inte få allt. ;) Och jag blir nästan aldrig besviken. Bara en gång blev jag det, nämner inte när... :p
Men nu byter vi ämne. :) Visste nu att Mirre har fött 7/8 valpar nu?! :D Om det är sju så är det fem killar och två tjejer. Men om fet är åtta så är det sex killar och två tjejer. :p Åhhh gud vad jag längtar tills dom blir större så man kan busa med dom och leka. Älskar deras (där ser du Gården jag skriver deras nu.., >:)) Deras små skall och när dom biter än i stortån och man inte märker det förs bettet... -.- :)
Men jag får vänta några veckor tills det. ;) Vi hörs senare! //Linn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0