Svar på frågestund.

Tror det inte bli några mer frågor på FRÅGESTUND!! så här kommer svaren. ;)
Första frågan är ställd utav Matilda.
"Hur kom du på namnet "Olikaolykor"? :o"
Svar: Det var en låt som jag verkligen gillade i somras som hette Resten utav ditt liv.
Så jag försökte hitta nånting som sjöng i den låten, och då blev det Olikaolykor. Men det stavas ju Olika olyckor och inte Olika olykor.
Men jag skrev bara så för att dom sa att nån annan hette så, men ingen gör det! D: Har sökt på olikaolyckor.blogg.se men inget kommer fram. :( Bajs på dig blogg.se! >:(
Andra kommentaren kommer ifrån En arg hilma.
"Vad heter killen i Enskede som du är kär i?"
Svar: Det kan jag tyvärr inte säga. ;) Inte så himla kär i honom längre men han är söt. Men jag tänker inte säga vem det är så lev med det! :P
Hoppas ni blev nöjda med svaren! Kram //Linn ♥
Tror det inte bli några mer frågor på FRÅGESTUND!! så här kommer svaren. ;)
Första frågan är ställd utav Matilda.
"Hur kom du på namnet "Olikaolykor"? :o"
Svar: Det var en låt som jag verkligen gillade i somras som hette Resten utav ditt liv.
Så jag försökte hitta nånting som sjöng i den låten, och då blev det Olikaolykor. Men det stavas ju Olika olyckor och inte Olika olykor.
Men jag skrev bara så för att dom sa att nån annan hette så, men ingen gör det! D: Har sökt på olikaolyckor.blogg.se men inget kommer fram. :( Bajs på dig blogg.se! >:(
Andra kommentaren kommer ifrån En arg hilma.
"Vad heter killen i Enskede som du är kär i?"
Svar: Det kan jag tyvärr inte säga. ;) Inte så himla kär i honom längre men han är söt. Men jag tänker inte säga vem det är så lev med det! :P
Hoppas ni blev nöjda med svaren! Kram //Linn ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0