Redigering.

Hej hej. ;)
Sitter och chattar med lite olika på facebook och redigerar några bilder. ;)
vad tycker ni om den här bilden på min kompis Samira? http://mrsright.blogg.se/
Före.
Efter.
Vad tycker ni? :)
Själv blev jag ganska nöjd, fanns inte så mycket att fixa med bilden.
Men kommentera vad ni tyckte om den! :D
Om ni vill att jag ska fixa en bild på er så kan ni skicka en bild till mig på min blogg mejl "[email protected]" Hahahaha!! Värsta foto studion! ;D
Ni kan även ställa lite frågor, men det betyder inte att ni ska sluta kommentera. :)
Men jag kommer bara svara på frågor om bloggen inget annat!
Haha, skicka på nu! ;D //Linn <3

Kommentarer
Postat av: Minna

På den första frågan svarar jag: har alltid sett programmet och tycker det verkade så coolt med alla tävlingar. Så jag sökte..



2: Om du menar tills programmet visades på tv? Så fick jag säga att jag var med för det var press där så jag hade redan varit med i tidningen. Men när jag kom med så ville jag skrika ut det till hela världen men fick lov att vara tyst.



3; Sen så googlade jag wild kids och då kom din blogg upp.

2012-01-25 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0