Svar på kommentarer.

Här kommer lite svar på kommentarer. ;) ♥
Båda frågorna kommer ifrån inlägget Fyfan vad synd... :'(
Första kommentaren kommer ifrån Gård.. och hon skrev såhär:
VAFAN LINN! HEJA INTE PÅ BJÖÖRNARNA! ÄR DU DUM ELLER!?

Svar: Linn, Linn, Linn... -.- Jag är född för att heja på björnarna det är bara så. ;)
Men jag hejade faktiskt på Lejonen när jag var mindre, men William ändrade på det ♥.♥
Tack för kommentaren Gårdis. ;) ♥ //Linn

Och sen nästa kommentar. ;)
Den kommentaren kommer ifrån Minna Bozioti och hon skrev detta:
Klart Linn ska heja på björnarna! Tack Linn för att du skrev så snällt.. Minna
Svar: Först måste jag bara fråga, är det verkligen du Minna?! :D Du är så jävla cool! ;D ♥
Men ja såklart man hejar på björnarna som äger ju! ;D
Visst alla säger att björnarna ska vara i skogen och inte i Afrika, men vad gör lejonen här då?
Här i Sverige har vi hemmaplan så vi är vana och vinner och sen får vi åka till Afrika. ;)
That's right! >;D
Och det var så lite att jag skrev den där texten, absolut det minsta jag kunde göra. ♥
Det var ju så himla synd om dig! :'( Led med dig när jag kollade på programmet. ♥
Aja, hoppas du blev nöjd med svaret. :)
//Linn ♥

Fortsätt kommentera nu! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0