Svar på kommentarer.

Hej hej! Alla kommentarer här är inte frågor utan tips. 
Och jag gör ett lååångt svar på slutet och inte svar på varje. :P

Första kommentaren kommer ifrån Anonym från inlägget Skit!

Kommentar: Lila!

Andra kommentaren kommer ifrån Gårdis från inlägget Skit!

Kommentar: Fail med den över... :/ Men inte den lila Linn! Dock svårt att se bara på bild men jag tror inte den lila är speciellt snygg om jag ska vara ärlig.

Och sen den tredje kommentaren kommer ifrån Mandizz :) från inlägget Skit!

Kommentar: Lila såklart!!!! Messa mig vilken sida, kommer inte köpa nån av dem letar bara efter olika hemsidor, för jag har tråkigt :( ses :P

Svar: Jag själv föredrar den lila. :)
Men borde jag sätta ner massa energi för att hitta den? Jag tyckte den var jätte cool. :P
Hitta även en annan jacka ifrån BillaBong men jag blev inte lika kär i den som jag blev i den lila jackan. ;)

Den här.



Tycker ni att den var snyggare än dom förra?
Ni får rösta, Den lila eller den här.

Fortsätt kommentera nu. ;)
//Linn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0