This day.

HEEEEJ!!! :D
Sitter i soffan och kollar på scrubs. ;) Det bästa programmet nånsin! :D ♥
Men idag har vi ju åkt skridskor med klassen.
Mycket roligare än vad jag trodde att det skulle va. ;)
Men sååååå himla jobbigt att gå fram och tillbaka dit! -.-
Dessutom dom jag en omväg hem med verkande axlar...
Så det är jätte skönt att vara hemma nu. ;)
Egentligen skulle jag ha vart ensam hemma idag när min syster och mina föräldrar skulle kolla på nått öppet hus. Men det blev inte av.
Så mamma och pappa ska bara träffas på stan och ta nått och dricka.
Aja, hejdåå!!! //Linn ♥


Moa, Lydia och Claudia på isen. ;) ♥




Moa längst till vänster, Lydia i mitten ch Claudia till höger. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0