-

Yepp yepp!
Vart försvan det  fina vädret någon stans? Nu är det ju bara "kallt" och det blåser ju på med svala vindar. Kan det inte bara säg vips så är det sommar? Längtar verkligen till sommaren då man kan gå runt i shorts, bada, själva sommarlovet, njuta verkligen utav glassen i det varma vädret, bli brun och bara ta det lugnt! Humöret blir ju så mycket bättre när solen kommer fram. Men nu är man ju fast här i medel vädret med ingen stråååålande sol, jävla skit...!
Men min dag har väl vart okej, tiden sprang iväg och jag är nästan klar med min lampa på träslöjden så det är ju bra, men det hände inget speciellt bara. Men just nu sitter jag och lyssnar på min granne som är ute låst och försöker få sin tvilling bror att skynda hem för att kunna låsa upp dörren, haha lycka till! Men annars tar jag det bara lugnt, lite läxor, kollar på lite kläder och äter en smoothie. Hur har eran dag sätt ut? Men nu ska jag ta och ringa lite samtal och sen städa mitt rum. Hej svejs!
Vart försvan det  fina vädret någon stans? Nu är det ju bara "kallt" och det blåser ju på med svala vindar. Kan det inte bara säg vips så är det sommar? Längtar verkligen till sommaren då man kan gå runt i shorts, bada, själva sommarlovet, njuta verkligen utav glassen i det varma vädret, bli brun och bara ta det lugnt! Humöret blir ju så mycket bättre när solen kommer fram. Men nu är man ju fast här i medel vädret med ingen stråååålande sol, jävla skit...!
Men min dag har väl vart okej, tiden sprang iväg och jag är nästan klar med min lampa på träslöjden så det är ju bra, men det hände inget speciellt bara. Men just nu sitter jag och lyssnar på min granne som är ute låst och försöker få sin tvilling bror att skynda hem för att kunna låsa upp dörren, haha lycka till! Men annars tar jag det bara lugnt, lite läxor, kollar på lite kläder och äter en smoothie. Hur har eran dag sätt ut? Men nu ska jag ta och ringa lite samtal och sen städa mitt rum. Hej svejs! 

Dagens outfit:
Topp: JC
Jeans: JC 
Örhängen: Köpta i något land då mamma och pappa var borta, kom inte ihåg...
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0