Awehooooooo!!!!

Hahaha!!! ;D
Under lektionen idag så fick jag ett samtal från någon kille som undra om jag var Linn Göransson.
"Ja jag är Linn..."
"Grattis! Du har vunnit tävlingen om en Marabou resväska som på gick på flygplatsen Skavsta"
"Va?! Har jag?!"
"Haha, jaa. Du kommer inte åka ner hit nån gång snart eller?"
"Nä det tror jag inte..."
"Okej men jag bor också i Stockholm så vi får se om vi kanske kan ses nån gång efter söndag. Men jag ringer tillbaka senare så hörs vi"
"Okej... Tack så mycket!"

Jag vann en resväska!!!!!!
Awehooooo!!!!! Har aldrig vunnit något på det sättet så jag är riktigt glad och dagen blir ju inte sämre snart är det fotboll som gäller!!! ;D
Och jag fick godkänt på en utav våra nationella prov i matte så det bara "ryker" om det som han sa. Men ändå blev jag inte så himla nöjd...
Min dag har vart riktigt bra på grund utav alla överraskningar hoppas er dag har vart lika bra som min.
Kraaaaaaaaaaam! <3


Kommentarer
Postat av: Nora Hall

Fan va nice! Go Linn! :D <3

2012-03-15 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0