Dött kött rimmar på rött! :D

Jag vet inte vad rubriken kom ifrån...
Men ja idag så åkte först så cyklade Amanda och jag till Ica och köpte godis och sen cyklade ner till ett fält och cykla och lekte kull på isen. Sen åkte vi till en park och åt upp vårt godis och hade brist på liv så vi började leka i parken. Och sen kom en liten unge fram till oss och ville gunga med oss. Efter ett tag ville hon köra följa Jhonn men då cyklade vi hem. När vi var halvvägs hem så hittade vi en gångväg i skogen som var bara is. Amanda ramlade lite då och då med cykeln men inte så värst farligt men sen var det ju min tur att ramla, så i nerförs backen så tappade jag kontrollen och flög rakt ner mot en sten och slog hakan i stenen så det började blöda. Inte så värst kul. Men sen så har har jag vart hos farmor och farfar och hämtat Sladden! :D Vi åt även middag där som var som vanligt jättegött! Sen åkte vi hem och "festade" hemma hos Amanda med alla grannar! ;) Men nu har jag kommit hem, borstat tänderna, byt om, gjort inlägg till er och är nu färdig att sova bort min huvudvärk.
God natt allihopa och sov skit bra! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0