Grym dag! ;)

Har haft en grym dag idag!!!!
Det blev bara bättre och bättre!
Först sid vi hy skolpoliser...
Sen fick vi reda på att vi skulle åka och heja på våra parallell klasser och våran klass på handbolls DM, men tyvärr så förlorade dom med tre mål men det var en handbolls skola så dom var riktigt duktiga. ;)
Sen åkte vi till Donken och köpte lunch! :D
Efter det åkte vi hem igen och hade gympa och sen NO och teknik.
När skolan var slut och jag skulle hämta min cykel för att leda cykeln hem med Moa, Linn och Maja så fick jag reda på en GRYM nyhet som gjorde dagen ännu bättre! :D
Och sen bar det av hem, Viktor kastade upp Ludvigs mössa på staketet till tuben och då skulle Maja ta bort den men istället så ramlade den över på andra sidan men den hängde kvar som tur. Men då kom Thomas som fick klättra upp och rädda Luddes mössa! ;D
Sen kom vi hem till mig prata lite först och sen skulle vi göra en idrotts uppgift vi har men det blev alldeles flum och skojade om hur vi skulle kunna göra... :p
Till middag blir det pizza så vi måste ta och gå snart till pizzerian.
Hej svejs lingon grejs... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0