Helg! <3

Usch vad skönt med helg nu! Min helg kommer se ut såhär att idag åker jag upp med min familj och Claudias till Järvsö och åker slalom och längdfärskidor hela helgen. Missar dock TVÅ matcher.. Men nu är jag hemma ifrån skolan och ska packa lite men först ta en smothie. Dit vi ska finns det inge teckning så det blir väldigt lite bloggning eller inget alls. Jag gör kanske något inlägg i Gävle eller i bilen.
Vafan?! Fick precis ett samtal utav dolt nummer helt sjuka ni är! ;) Och man kan verkligen ta det allvarligt när Joar snackar med sin "vanliga röst." Men nu måste jag ta och packa, hej svejs! <3


Kommentarer
Postat av: Moa <3

Dom ringde Matilda oxå! Och det var någon som kallade sig för Britt-Marie som ringde mejj oxå, antagligen dom med! ;p <3

2012-03-23 @ 16:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0