Hemma från skolan med en stor kopp kärlek. :)

Är hemma nu från en kort dag i skolan.
Cyklade även för första gången till skolan idag! Har längtat så himla länge på det! Men jag vet inte om jag gör det imorgon, det var rätt så kallt om händerna... Jag ska ta och läsa genom ett musik papper som vi har prov på onsdag och så ska jag kanske gå och fota lite senare, vi får se. Men just nu så kollar på teve och äter lite mackor.
Kram!

Dagens outfit är:
Blus - JC
Chinos - JC
Halsband - JC
Haha allt är ifrån JC. ;)

P.S: "Ni" får ta och byta mitt "andra namn" från X till något annat, för självklart. -.-
(Säger inte till alla, till dom jag säger till vet vilka dom är)


Kommentarer
Postat av: samira

Om du menar oss är inte ens du x -.-

Vi e nt så dumma.. -.-

2012-03-05 @ 22:13:49
Postat av: Linn

Tsss, hahahahahahah!!!!

2012-03-05 @ 22:23:09
URL: http://olikaolykor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0