Home

Hemma igen från orienteringen med lite extra, en huvudvärk. Kollar på tv just nu men ska ta och packa upp min väska efter programmet så att det inte blir mögel pögel i väskan. Ikväll blir det inget speciellt bara ta hand om mig själv tid genom att fixa naglarna, välja kläder tills imorgon, ansiktsmask, smörja in mig med body butter och bara ta det lugnt. Imorgon blir det ju skola och massa städning hemma hos oss.
Nu blir du glad va Gärdvall?
Men jag är så himla trött efter dagen så jag somnar nog tidigt idag och speciellt efter att ja fräschat till mig så jag inte stinker klorin efter badet.
Men nu blir det mat och inte vilken maträtt som helst utan kött och hasselbackspotatis, min favorit!
Och vilken tur att jag är så himla hungrig så jag kan vräka i mig mat.
Hoppas ni har haft en bra dag som jag kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0