Jabadabadooooo! ;D

Wohoo! Städat klart nu och är hemskt stolt utav resultatet. 

Innan ↓


Efter↓


Schysst va? :D
Men min dag har väl vart helt okej, tiden gick ju fort med jag var så hemskt trött sista lektionerna höll på somna på spanskan.
Men efter skolan var det bara att åka till Högdalen och hämta Sladden och sen gå hem och städa.
Känner att jag är fortfarande riktigt trött så jag somnar nog tidigt ikväll men det blir ju bara fin fint för imorgon blir det Nationella i Matte.
Om jag ska vara ärlig känner jag mig inte så himla nervös, känner mig rätt så säker i matten just nu men vi får se hur pigg min hjärna är imorgom bitti.
Men om allt går åt helvete så får jag väl bara tänka ljust och att vi slutar efter lunch kanske och det blir årets första fotbolls match imorgon!
Sjukt taggad och är berädd på att kötta ner dom!

Hahahaha! Vet ni vad?! Igår så hittade jag ingen ansiktsmask så jag kom på att jag kunde göra en egen.
Så jag tog
en halv banan,
en sked turkisk yoghurt
och lite vaniljyoghurt
Och sen bara blandade jag ihop allt i en och samma skål till en stor gegga och satte på det på mitt ansikte senare.
Efter 15/20 minuter så tvättade jag bort allt och min hud blev så himla len!
Det måste ni verkligen prova för utav vissa ansiktsmaskar får jag sånna himla allergiska reaktioner men nu vet jag vad jag trycker upp i mitt ansikte och det börjar inte klia eller nånting! Suveränt!

Nu ska jag dra till soffan och kolla på 30 grader i februari med mamma och pappa och senare ska jag gå och lägga min i min ny bäddade säng.
Hoppas ni har haft en bra dag så hörs vi imorgon, puss och kram!



Fotograf: Gärdis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0