Jag kommer.

Godmorgon! 
Igår fick vi nytt rekord på hur många unika läsare jag hade fått.
33 personer hade kollat på min blogg 55 gånger.
Jag vet det är inte ett dugg mycket men det kan nu bara va kul att säga det för för några dagar sen så hade jag nio läsare och nu ett nytt rekord.
Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik och ska kolla på slutet utav Äkta människor för att vi inte såg klart det igår. Idag ska vi till min kusin som fyllde 18 år i fredags och fira honom. Senare på dagen så ska vi åka till mammas gamla barndoms kompis och fira hans 50 års dag.
Vad "gammla" alla börjar bli jag har inte ens tänkt på att jag är tretton, så känns det absolut inte förns man tänker på det.
Wow, jag är tretton, och nästa år 14.
Knäppt.
Aja, livet rullar så himla fort för allihopa.
Nu ska jag ta och sätta på slutet utav Äkta människor. Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0