Jag lovar, jag har stukat fingret!

Godkväll!
Dagen har väl vart hyfsat bra lite se så där.
Skolan gick jättelångsamt och sen var jag tvungen att hämta Sladden och Mirre i Högdalen. Sen var det bara att cykla hem, äta lite och sen byta om för fotbollsträning. Träningen var väldigt rolig idag som tur, vi hade målvaktsövningar för första gången i år så det var ju kul men då var jag ju bara tvungen att göra illa mig så det känns som om jag har ett stukat vänster ringfinger... Men nu sitter jag i alla fall hemma i soffan och kollar på filmen Dumpad. Hoppas ni har haft en bättre dag än jag och att det blir lika fint väder imorgon som det var idag.
Ha det bra, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0