Ledsen för den hemska bloggningen.

Halloj...
Vaknade väldigt tidigt idag halv sju och kan inte somna om så jag tog upp mobilen och gick in på skype, facebook och andra saker. Men igår så åkte jag och Maja in till Gallerian efter skolan och handlade en varsin glass på Donken och en varsin tröja på Hollister. Eller hon köpte en skjorta och jag köpte en t-shirt. Idag händer det inget speciellt, fotbollsträning först och sen så aka jag följa med pappa och Ellen till Sickla och kolla om jag kanske hittar något litet...? Men nu så ska jag bara va kvar i sängen och slappa för det är ju lördag. Hej dååååå!
P.S: Är det någon från "Stureby" som kommer på träningen? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0