Man kan va ledsen man kan va glad, man kan va korkad man kan va smart... Jag är trött.

Halloj!
Ja jag vet, ingen bra uppdatering men vi hade inget internet igår så jaa.
Egentligen så skulle jag ha vart på orienteringen nu men jag hade helt glömt bort det, hade inte en laddad lampa och mina knän blir bara värre.
Skolad dagen idag har väl vart okej. Inget speciellt har hänt, tror jag.
Imorgon är det fredag, wohooo!
Veckorna går ju så himla fort!! Älskar det verkligen, men det är ju för allt skoj jag har med mina vänner. ;) ♥
Om jag ska vara ärlig så har inte mitt liv vart så här roligt på länge, allt som va dåligt blir bra och jag bara skrattar hela tiden med mina vänner. Älskar er verkligen! ♥
Egentligen så skulle vi ha gått på Hungerspelet den 23 men det kommer inte bli av för att då ska min familj och Claudias familj åka upp till Järvsö över helgen och åka anntingen slalom eller löparskidor. :)
Har precis fått reda på vem Joseph Kony är...och han är en störd cp idotisk gubb jävel som förstör tusentals liv!!!
Helt sjukt helt enkelt.
Detta är vad han gör.


Helts sjukt jag vet!!!!!
Men nu ska jag ta och läsa, öva in repliker till en pjäs imorgon i skolan, uppdatera facebook... ;), tänka en stund, göra ett godnatt inlägg och sen kolla på en tråkig film som jag kan somna till. :)
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0