Mars 29, 2012

God morgon igen alla läsare!
Fick stanna hemma idag på grund utav min fot.
Är inte speciellt nöjd med det för att just nu pågår  sista nationella provet i matte för sexan och jag hade gärna velat göra det med alla andra och inte senare, men det är ändå skönt att bara ta det lugnt och stanna hemma så jag kan gå tills på lördag då det blir tränings lägret med fotbolls laget.
Är inte lika taggad för lägret efter "skadan" men det ska ändå bli kul även fast jag inte ska få spela fotboll, men det kommer ju inte bli lika kul.
Men jag får väl va boll Kalle och heja på!
Men nu sitter jag i alla fall och kommer på Jims Värld och ska ta och göra min SO läxa och öva lite engelska och svenska, äsch göra lite läxor så säger vi.
Men eftersom jag stannar hemma och klockan är bara nio så blir det nog många inlägg idag och det är väl bra antar jag?
Men jag måste sätta igång med SO'n nu.
Hörs senare, kram!

sista nationella provet i matte för sexan och jag hade gärna velat göra det med alla andra och inte senare, men det är ändå skönt att bara ta det lugnt och stanna hemma så jag kan gå tills på lördag då det blir tränings lägret med fotbolls laget.
Är inte lika taggad för lägret efter "skadan" men det ska ändå bli kul även fast jag inte ska få spela fotboll, men det kommer ju inte bli lika kul när jag får inte spela fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0