Men vafan?!

Hur lyckas man?! Hela kvällen har jag vart så humla trött höll på somna i Claudias famn när vi kollade på Äkta människor, men sen när dom gick Ä byte jag om borst tänderna och sen helt plötsligt var man pigg! Hur lyckas man?! Hehe, okej jag är ganska trött nu.
Men min dag har vart helt ok tills skolan slutade och vi åkte hem till Alwall.
Hos Alwall så gjorde Moa, Linn, Maja och jag klart våran idrotts uppgift och han öva en gång till. Efter ett tjatande utav Maja gick vi ner till fiket efter ett tag och tog en varsin bakelse och sen åkte hem igen.
Åhhhh!!!! Vill ni veta en väldigt äcklig sak? Idag på lunchen blev det spenatsoppa/laxpytt så alla tog mjukt bröd istället och då hörde man något skrik i matsalen så alla samlade sig dit i en hög och då hade en kille i min parallell klass fått ett lite extra i sin macka, det var en död flyga i den... Och jag som hade precis ätit upp mina mackor fick ju värsta kväljningarna...
Äckligt äckligt äckligt!!!
I helgen blir det tyvärr inge fotboll för mig... På lördag ska vi först fira min kusin och sen en kompis och på söndag så blir det orientering hela dagen.
Ha en bra sömn så ni orkar läsa alla min få men långa inlägg. Sov gött! <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0