Min dag.

Tjolahej!
Min dag blev bättre än väntad.
Först sprang jag runt hemma och fotade lite olika saker. Sen gick jag, mamma och Ellen till valpisarna i Högdalen, tor även foton på vägen.
Valparna har blivit så himla söta! Dom busar ju nu och  springer runt, åh gud vad söta! ^^
Men sen så följde jag med Ellen för att hitta en vårjacka men det slutade med att jag köpte två tröjor från H&M och Kaphall och en ny väska från accsesoar.
Väldigt nöjd med sakerna men när jag kom hem märkte jag att det var en idiot som hade gjort en idiot fläck på en utav mina tröjor så jag måste åka tillbaka till Globen nån gång i väckan.
Men sen åkte vi hem så bytte jag om och sen cykla till träningen med Linn.
Träningen var väl rolig, roligt att köra match. :p
Men efter träningen så hade jag utvecklings samtal med fotbollen då.
Det gick faktiskt oväntat bra. 
Han sa att jag skulle komma långt inom fotbollen om jag fortsätter som jag gör!!!! :D
Men sen vetr jag inte om han menar när jag står målvakt eller utespelare...
Men men, det gick bra tyckte jag.
Nu kollar jag i alla fall på Kontoret och myser med min familj inklusiv facebook. ;)
Bilder på kläderna och väskan kommer senare.
Ha en bra kväll kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0